För tidigt!

Morgon på er (god är den ju inte vid denna tiden), fick gå upp vid 4 idag för idag ska jag och Emelie till Gbg på ledarskapsutbildning och den börjar vid 10 och ja då måste man ta ett såhär tidigt tåg:( det som går efter är inte i Gbg förrän vid halv 11, förbindelser till Gbg är dåligt för de flesta går direkt till helsingör.

Så idag sitter vi på huvudkontoret mellan 10-17 sen går tåget vid 18.00 igen och är hemma här vid 22.00 så direkt till sängen blir det sen upp vid halv 7 imorgon och gå på personalmöte i min hemmabutik som börjar vid 8 och slutar 10. Sen vidare till syster och fixa lite, sen är det repetition i kyrkan vid 14 sen vidare hem till syster igen då det är kalas för Pelle fyller år, sen hem till anja och ha lite girlsnight dagen innan den stora dagen.

Så ni kanske förstår att jag börjar bli rätt trött eftersom jag vaknat vid 4-5 varje morgon i typ 2 veckor nu och haft fullt upp hela tiden:( Så på söndag är ingen ide att få tag i mig för då sover jag hela dagen;)

Nu får jag väl ta och dra till tåget så jag inte missar det.

ha en bra dag när ni väl vaknar..

visst ser jag glad och entusiastisk ut idag:P hehe man kan inte begära gladare miner   vid denna tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0