Fredag 22:e Oktober

God morgon på er.

Mår lite bättre idag men inte så mycket, och snön ligger kvar på marken och det tycker vi inte om! Det är bara Oktober så bort snö bort.
Idag är det fredag, händer inte så mycket Tim jobbar och sen har han hockeyträning så blir bara mat och film idag. Jag hoppas jag mår bättre i morgon så vi kan ta en tur till Kalmar och titta lite för det är ett års jubileum på Hansa city för är exakt ett år sen vi öppnade butikerna:) Det går fort, så har fått hem ett häfte med massa kuponger runt hela Kalmar. Sen Kanske man går på bio om man klarar av att sitta där med min hals.

Igår hade Tim och Lenhovda match mot Kalmar seriestart, och förlorade med 4-5 men jäklar dom ledde efter första halvlek och va lika till slutsignalen gick men förlängningen då gick det inte längre. Och inte nog med det så dömde domaren mål för Kalmar fast pucken inte var inne utan den va på mållinjen och ut och 4 spelare i vägen för domaren så vad såg han??! Hans fel som vanligt.

Mamma kommer en sväng sen och kollar till mig:) Fika lite så jag får lite sällskap.

Ska nog fixa lite te till halsen och lägga mig i soffan lite.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0