fredag den 1 oktober

God morgon på er, är som vanligt tidigt uppe men idag lite senare än vanligt;) vaknade som vanligt vid 5 tiden idag blir galen och denna gången va det Cookies fel som lekte vid garderobsdörren.

Vad händer idag då?
Jo varför jag är uppe så tidigt är för att mina föräldrar kommer och hämtar mig mellan halv 9, kvar i 9 så måste vara färdig då. Dom ska först till sjukhuset i Kalmar och medans dom är där så ska syrran och jag gå på stan lite och fixa lite grejer. Sen blir det väl Öland hela dagen, typ örtagården, fika på lotsutkiken kanske algutsrums marknad och lite kroppkakor måste man få med också:) Så en dag på Öland ungefär.

Sen hem och och storhandla med Tim sen blir det slappa och laga mat ha lite mysigt.

Just det, det är den 1 oktober idag och hösten är här på riktigt. Vad tycker vi om det??
FY FAN!!! Säger vi åt det då depressionen börjar ta vid sakta men säkert. Men ska det va höst så kan det vara soligt och kallt istället för rusk för då kan man i alla fall vara utomhus och klä på sig sin stora halsduk som jag gillar att gosa in mig i. Ser ut att bli lite halvdant idag, ingen sol än i alla fall så blir väl mulet:(


Så ska det se ut och soligt men tänk denna bilden och det regnar ute, usssschhhhh.

Ja och såg att mitt paket med mina stövlar hade kommit:) hehe så är det när man har Tims mejl till min traderasida såg igår när jag tänkte jag skulle skriva till företaget om vart stövlarna tagit vägen så såg jag mejlet som hade skickats den 27:e att dom hade kommit hehe, lätt att se bland Tims skräpmejl. Men ska hämta dom sen hoppas dom passar annars blir jag ledsen:(

Nu ska jag sminka mig.

Ha en bra fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0