God kväll bloggläsare, slutat för dagen:)....

img_0236 (MMS)

God kväll bloggläsare, slutat för dagen:).   Sitter här på stationen i Växjö och väntar på tåget som går 18.59. Så sitter här och tänker på allt möjligt. Och den jag tänker mest på är min sötnos Anna som bor i Eskilstuna:( saknar henne så mycket och allt kul vi gör ihop, man tänker på de gamla tiderna och då saknar man henne ännu mer:( Jag hoppas vi kan ses snart och hitta på saker vi brukar göra och bara prata massa som vi alltid gör:) <3 ... Sen är man festsugen och vem festar jag inte bäst och roligast med om inte med min Anna:)          Imorgon är det då dax för en tripp till Ullared:) ska bli kul men åker vid halv 6 så upp tidigare än vanligt på min lediga dag:( nä ut och vänta på tåget.


Kommentarer
Postat av: ANNA

Åh jag saknar dig så mycket också mitt hjärta! Trivs så himla bra med dig <3

2010-10-14 @ 19:17:01
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0