God morgon på er alla sovit gott?:). ...

God morgon på er alla sovit gott?:). Sitter på stationen i Växjö och väntar på bussen till Samarkand. Igår blev jag riktigt irriterad när jag hörde på radion påväg till jobbet att SD hade stormat ut mitt under predikan bara för att hon började prata om främlingsfentlighet... Predikan nuförtien innehåller ofta sånt för va Gud för sånt eller???! Nej det va han inte för hur ofta har man inte hör meningen behandla alla lika för alla är Guds barn??? Jag är ateist men vem har aldrig hört de?? Ska ni vara med i politiken så skärp er, ni ska inte tro at ni kan göra som ni vill för det. Och så är kungen där det ä väldigt respektlöst!!! Nu kommer snar bussen hoppas jag för är askallt ute, måste köpa vantar och en stor mysig halsduk. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0