helt död

Orkar knappt hålla mig vaken, har inte sovit nästan något i natt heller pga förkylningen och den sitter i halsen har haft ont när man sväljer, hostar och gäspar sen igår och tror att det va halsfluss på gång:( I natt vaknade jag av att jag sväljer och det gör så jävla ont i halsen så jag inte vet vart jag ska ta vägen:( Kollade i halsen men inga vita prickar som tyder på halsfluss så vet i fan vad det är. Det slutade med att jag tryckte i mig en alvedon 1grams starka jävlar och efter nån timme så började det lätta och jag kunde slumra till lite men sen ringde klockan:( Så jag ska jobba idag så länge det går men hade faktiskt velat att det hade varit vita prickar i halsen för då hade man i alla fall vetat vad det va men nu har man ingen aning mer än att det gör jäkligt ont när man sväljer.

Och ingen frukost har vi hemma, Tim tog sista mjölken och gjorde sig själv en omelett och fanns en hård brödbulle kvar så jag drar till coop och handlar frukost att äta på tåget istället.

Hoppas ni har en bra dag, själv hoppas jag att jag genomlider den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0