Nu va äntligen dagen över och sitter på...

Nu va äntligen dagen över och sitter på stationen jättehungrig. Idag har det gått sådär, i alla fall när jag började med fashion på underkläder hur mycket som helst och lite plats. Kunde verkligen inte tänka det stod bara still, så kändes som att jag va helt ute och cyklade vad jag än gjorde så jag måste sova lite så får jag fortsätta i morgon. Tim skulle i alla fall ha maten färdig när jag kommer hem, han skulle göra spagetti och köttfärssås för min skull. Det är nämligen så att Tim äter inte det egentligen för åt de så mycket som student så vi har inte ätit det mer än en gång sen vi träffades men nu får jag det äntligen för att pigga upp mig:) En kvart till tåget går, seeeegt:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0