Ny dag, Nya tag

Då va det morgon igen och veckan fortsätter. sov väldigt gott i natt kanske för att man va så trött när man kom hem igår efter den resan. Sån resa vill jag inte vara med om igen jag ville vara hemma vid 8 inte halv 10 på kvällen. Det lustiga är ju att dörren funkade på dom andra stationerna innan enligt en kille som också pendlar från växjö till Nybro och kom till Kalmar. Och vänta på nästa tåg i Kalmar i en halvtimme va ingen höjdare när man tycker att man borde fått en taxi hem men nej de tyckte dom va onödigt för vi skulle ändå vara hemma samtidigt som tåget!!? Ehh vet inte hur dom räknar egentligen för vi hade varit hemma innan tåget ens hade lämnat Kalmar men allt för att slippa stå för något dyrt.

Undra om Linda är sjuk idag också, det är nämligen Växjö samarkands andra dekoratör för Emelie som jag går hos är i Prag i 3 veckor nu och bygger upp en ny butik. När jag väl blivit färdig med utbildningen och känner mig mer säkert så kommer jag också söka på såna projekt:)

Men nu när hon är borta då är det mer ansvar för mig att visa min ledarskapsroll och ha koll på allt som händer och planera. Det är kul faktiskt för känner att jag har grepp om det och gjorde ett barnfönster igår som jag är jättenöjd med:) Så säkerheten börjar sakta smyga sig på:) Vill visa alla och Emelie att jag kan det här.

Usch nu måste jag ut och skrapa bilen:(

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: ANNA

Det är för att du är så massa duktig! <3

2010-10-26 @ 06:59:10
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0