söndag 17:e Oktober

Då va det söndag igen, haft en bra helg?
min har varit lugnare i alla fall så man hunnit koppla av lite, familjen var i Ullared i fredags så där handlade man för 2000:- (hade snål budget annars hade det blivit mer till mig själv) blev en varmare fitidsjacka till mig och en väska sen blev det saker till lägenheten och till Tim. Men va i alla fall skönt att åka i väg lite, men hade riktigt ont i nacken när jag kom hem eftersom sitta i en bil så länge och försöka sova bara hitta en skönt ställning va inte lätt.

Sen låg jag och snoozade till halv 11 igår det va riktigt skönt och behövligt, sen åkte Tim och jag en sväng till hans föräldrar och prata lite med dom. Alla runt om är förkylda och hostiga både mina föräldrar och hans plus vi själv för nu börjar mitt komma med:(
Sen gick vi hem och gjorde oss i ordning för skulle hem till mina föräldrar på en försenad kräftskiva och det va riktigt kul och gott:) Jag köpte nämligen ett x-box spel som är som buzz från ps2 som jag velat ha länge men kostar ju 400 men hittade den i Ullared för 149:- tror ni jag tog den direkt då;) Så vi tog med oss vårt xbox och spelade med syster och henne sambo vi spelade i några timmar hehe glömde bort tiden:) Äntligen har man ett sällskapsspel på xbox så kommer vara välanvänt:)

Nu är det söndag och Tim drog nyligen till Lenhovda för dom har match idag tyvärr så är den borta mot Visserum så man kan inte åka och kolla men måste fixa lite här hemma få upp mina nya gardiner och städa upp lite tänkte jag, så ni vet vart ni har mig idag;)

Här är en bild på mig och min Sambo från bröllopet som min vän Rickard tog:)


Ser någolunda normal ut för en gångs skull på kort hehe brukar alltid lyckas blunda när folk tar kort med blixt hehe

Nä nu måste jag sätta igång och stryka gardinerna.

Kommentarer
Postat av: ANNA

Ni är så himla fina :)

2010-10-17 @ 13:42:36
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0