11:e september

En dag som förknippas med ondska:(

God morgon på er, här är det segstartat jobbade till 17 igår sen handlade jag och Hanna tacogrejer för tacokvällen medan killarna var på hockeyträning. först så färgade vi mitt hår så  nu är man brunett igen:) sätter in en bild sen när jag är lite mer fixad;)

Vad händer idag då? inte en aning faktiskt vi får se vad vi kommer på, just nu tjatar han bara om sist snus som är slut iaf så måste väl snart dra och handla:P
antingen blir det bio ikväll eller så fixar vi hem lite filmer, vi får se vad vi är sugna på.

Längtar tills utbildningen börjar ska bli riktigt kul att göra lite annat nu:) kommer blogga när jag kommer hem på kvällarna så får ni se vad jag haft för mig:)
På tisdag ska jag och ett gäng på Kalmar fashionshow det ska bli riktigt kul:)

nä nu lägger jag mig i soffan en liten stund och tittar på tv sen måste jag nog köra en timmes powerwalk efter allt gott igår;)

ha en bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0