6:e september

Jaha då va det måndag igen då, ledig är man så rätt skönt för måndagar är inte riktigt min grej.

Åh vi har fått en riktigt snygg lite annorlunda skinnjacka som är formad som en bolero, riktigt snygg är den så den måste jag ha:) Den kostar 399:- så inte så farligt faktiskt. Det är en dragkedja som går runt hela 2 var som ni ser.


Dessa jeans köpte jag igår då jag behöver ett par nya:


I morgon är sista dagen vi har erbjudande på massa godsaker på kosmetiken men på onsdag så har jag fixat en ny kampanj så det kommer mycket bra priser snart igen:) Men just nu så har vi extrapris på Isadoras nya mascara WigWham men har inte testat den för lät mina medarbetare få göra det för dom måste ju också kunna prata om varan för nästa vecka så försvinner jag i 3 månader på visual merchandiser utbildning, så då kommer jag nog inte kunna ha så bra koll på vad som kommer in nytt på kosmetiken men håller mig så uppdaterad som jag kan.

Ni som inte förstår vad jag pratar om så jobbar jag som kosmetikansvarig på Lindex i Kalmar så kommer säga till så fort det kommer något nytt in. Jag brukar få goodiebags av representanterna som jag får prova så jag kan prata om varan sedan, så såna inlägg kommer ibland:) Men också från märken som vi inte har men som jag testar.

Just nu har vi också 20% på alla bh:ar så passa på att skaffa en för vi har väldigt mycket fint just nu inne t ex denna som jag inte kan bestämma mig om jag ska ha eller inte.

den är riktigt snygg också att ha till en hög svart kjol:)

nä nu måste jag äta något.
ha en bra måndag alla.

Kommentarer
Postat av: ANNA

Spännande :D Jag ska försöka fixa din design i slutet av veckan, har haft så himla mycket att göra nu när skolan börjat och så.. Men vi får höras om det ;) saknar dig! puss

2010-09-06 @ 11:07:07
URL: http://ettsmultron.blogg.se/
Postat av: Amis

Nu har du chans att bli ägare av en exklusiv höstjacka.

Tag en koll på min sida!



Ha en bra dag!

/Amis

2010-09-06 @ 12:39:20
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0