9:e september

God morgon alla:) är riktigt trött idag, börjar inte jobbar förrän vid 15.00 så är skönt. ska snart iväg och träffa mamma och handla lite. Brukar göra det om jag ändå inte jobbar då för att umgås lite:)

Igår var jag på Max factor och Olays utbildningskväll, vilket var suveränt man fick jättemycket bra tips och råd som man kan föra vidare till sina kunder. Där var hudterapeuten Johanna clausen superbra talare och jätterolig, man skrattade mycket då hon skulle förklara att om huden och Olays produkter haha hon bjöd verkligen på sig själv.
Sen va Max factors makeup-artist där (min favorit) Thomas Lenneryd och skulle visa hur man lägger makeupen.
Dom ska ju lansera en ny produktserie som heter Xperience som består av foundation, läppstift och mascara så det var denna serien dom ville visa fram. Och det kommer till vår butik i slutet av september förhoppningsvis:) Vi alla fick goddiebags med hela serien och rengörning och ansiktscreme av Olay:)

Johanna

Thomas

 

Något som han ville hålla lite hemligt men svårt när han avslöjar rätt mycket, så ska han göra Lena Ph:s make när hon gifter sig om några veckor med grundaren till Odd Molly:)

 

Nu måste jag iväg.

 

hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0