Alliansen

Duktigt Sverige ni valde rätt:) men en sak gjorde många och det va att rösta in SD va fan??! Vad är detta *skäms* får hoppas dom inte har så mycket att säga till om och som vågmästare okey väntas 17% ränta nu om det går riktigt fel nej tack för fan!

Känner mig iaf trygg att alliansen har det så blir det finanskris igen så är jag inte orolig för det klarade dom så himla bra förra gången då kom vi ur den lindrigt mot andra länder och återhämtade oss väldigt fort. Så får vi se mer hur det blir i landet. Men nu är iaf mitt MITT och ditt DITT så som det ska vara.

/Ida

Kommentarer
Postat av: ella

super fin blogg :D

2010-09-20 @ 07:27:14
URL: http://jonnaceline.blogg.se/
Postat av: Jelli

jag gillar inte heller SD, inte det minsta. Men det var trots allt nästan 6 % av sveriges befolkning som gillade dom.. Och Sverige är demokratiskt. Alltså borde vi inte stöta bort dom hela tiden! Dom borde ha samma rättigheter att marknadsföra sig å så, som alla andra partier.. Eller? 6% är som sagt, ändå ganska många.. SYND att alliansen inte fick ensam majoritet med! Jag gillade kommentaren med "mitt är mitt och ditt är ditt". Bra där!

2010-09-20 @ 07:43:07
URL: http://jelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0