ängtligen hemma

Då va man hemma efter första dagen i Växjö och det gick bra:) va kul att äntligen börja med det, så imorgon blir det 9-18 så tåget går 07.23 rätt skönt att åka tåg faktiskt och bussen ut till Samarkand går ju så bra en kvar efter jag är framme:)

Imorgon ska jag inte glömma hörlurar till mobilen så jag kan lyssna på musik.

Idag planerade vi mest hur vi skulle lägga upp utbildningen och vad som förväntas av mig. så den 7 oktober ska Emelie och jag till Göteborg under dagen på ledarskapsutbildning ska bli riktigt kul:)

Nu ska jag mysa med älsk i soffan innan jag somnar:)

Mobilen verkar lyckas bli knäpp när man åker tåg eftersom man inte har teckning ett tag så kan det ta evigheter sen innan jag får sms som skickades innan sånt tycker jag inte om så får väl se om man får sms och sånt under natten istället:(

Hörs imorgon kväll.

just det och så kommer det ett inlägg om fashion showen som vi va på i går med bilder och kanske nån film:)

/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0