äntligen hemma igen

Det har varit en låååång dag idag och är astrött men måste göra mat först innan jag kan sätta mig i soffan:( Idag har det varit workshop i Jönköping med 15 andra tjejer från andra Lindex, det har varit kul men som sagt lång dag eftersom jag va tvungen att gå upp 05.20:( Imorgon är det 9-18 igen i Växjö och då ska vi hänga om baby avdelningen:)

Hoppas er dag har varit okey i alla fall, finns ju dom som hållt på ännu längre idag men jag är inte van vid såna tider så då blir man trött och vara uppe innan Tim :O så ska det inte vara nej nej det går bort:P Eftersom 5 timmar av denna dagen har spenderats i bil så också rätt segt.

Nu ska jag göra mat så jag får lägga mig i soffan nån gång.

/Ida

Kommentarer
Postat av: ANNA

Jag vet hur det känns med långa dagar.. Men tur att du får göra något som är kul iaf :)

2010-09-21 @ 20:32:47
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0