...

Nu är jag trött, jäkla vad varmt det är ute idag:) och bara för de så bestämde jag mig för att gå till stan i jeans och tröja fy vad svettig jag är nu och skoskav. Tog en fika på stan sen hem igen det va skönt nu när jag äntligen är hemma men lite för varmt för att gå i jeans.

Nu ska jag hoppa in i duschen det ska bli skönt sen sätta mig vid tv:n, för sen när Tim kommer hem från jobbet ska vi direkt och handla mat tills ikväll, det blir taco och filmkväll och mysa ända och sista kvällen denna veckan:( Vi tänkte först ut och äta men tänkte ekonomiskt och mer mysfaktor får man hemma:)

Har en så himla lat katt och hon är inte ens ett år än, det börjar bra och tjock är hon med för hon ligger ju mest och sover hon är för feg för att gå ut så länge det är ljust ute så på kvällarna när solen gått ner då står hon i dörren redo att gå ut hehe hon är rolig hon och så ligger hon och sover bredvid mig hela natten:)

Nä nu börjar jag osa här hehe in i duschen sen ta en kopp te.

ha en bra fredag (skrev söndag först hmm undra hur förvirrad jag är på en skala) hehe

jag och knas i somras i Gbg och liseberg, man måste ju se 3D filmen när man är där och sköldpaddan va så söt:) och här va jag nästan vit i huvudet och solbränd nu är man kritvit igen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0