Fortfarande trött

Jaha inte har man blivit piggare efter att varit på stan och druckit extra starkt kaffe inte, men får väl äta lite snart innan det blir jobb. har nu testat mina produkter och gjort en naturlig vardags makeup. Blev väldigt bra och som denna nya produktserie ska bli känd för är sin lätthet på huden, det känns inte som man har flera lager utan känns väldigt lätt, så symbolen för denna serie är en fjäril som symboliserar tyngdlös vilket för mig stämmer för foundationen känns inte alls:) Lite dyrare är det men inte så mycket.


mascaran kostar 175:-
foundationen kostar också 175:-
läppstiftet kostar 100:-

ska bli kul när det kommer till butiken, men då är jag på utbildning:( men får väl följa det där istället fast jag inte får plocka med det själv.
läppstiftet är jättebra, använder aldrig läppstift bara läppglans men detta har som ett lipbalm mycket vitaminer i sig och torkar verkligen inte ut läpparna:)

Hoppas ni vill prova serien när den kommer.

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0