fredag

Då va det fredag riktigt skönt eller vad säger ni?;) ledig tills måndag då utbildningen fortsätter:) händer mycket kul den veckan, åka till Jönköping på workshop (ni som inte vet vad workshop är så är det denna gången för säljare på Lindex som samlas och ska lära sig hur man ska hänga en avdelning så de vet på sin butik sedan för att underlätta för dekoratören som inte alltid är där) så en heldag i Jönköping sen på torsdagen slipper jag resa för då ska workshopen vara i Nybro:)

Usch ska åka till tandläkaren snart och laga mitt förbaskade hål:( skulle köpt vattenfast mascara för alltid när jag sitter nerlutat i deras stolar så rinner mina ögon och så får man vatten i ögonen från när de polerar eller vad de gör med vatten till. 
Sen ska jag vidare in till kalmar och göra ett besök på min butik se så att dom sköter min avdelning;) hehe nä ska ge pengar till angelica för fashionshow biljetten och lite sånt:)

Tim tränar ikväll med men kommer hem rätt tidigt iaf så ska väl göra fläskfile ikväll men hur vet jag inte än, kanske med ädelostsås:) mumsigt eller hur;)

Är lite småtrött idag men skönt att kunna ligga i sängen till 9 iaf, men jag vet inte vad grannen gör för hela väggen vibbrerade ibland så tavlan över huvudet trodde man skulle ramla på en så sova gjorde man ju inte:(

Nu ska jag dra, hoppas ni får en underbar fredag :)

trötta jag:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0