God morgon

Då va det måndag igen (inte min favoritdag), snart ska jag dra till stationen och dra till Växjö för att lära mig ännu mer:) Blev såklart väckt av Cookie igen vid 5 att hon leker med något i sovrummet blir galen så kastar ut henne i rusket men det hade hon inget emot förrän Tim kom upp då det började blåsa lite mer. Så sova ut under helgen har man inte gjort för man har vaknat mellan halv 5-5 varje morgon och inte kunnat somna om.

Känns som det kommer bli en lång dag idag, men det är väl för att det är måndag så får man se om man kommer hem vid 8 eller halv 7 beroende på om jag slutar 5 eller halv 6 och hinner med tåget. Usch vad det blåser och är blött hoppas tågen inte är försenade idag igen.

Ha en bra måndag.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0