hemma igen

Så nu har man gjort de man va utanför dörren om idag, hos tandläkaren gick det bra men måste köpa mig en vattenfast mascara för så fort jag la mig där så började ögonen rinna för deras lyse är ju inte starkt eller så! dom trodde säkert jag va livrädd och grät hehe men dom hade solglasögon man fick låna där om man ville men jag valde att blunda under hela:)
Så fick man en snabbdusch i ansiktet också efter allt sprutande av vatten från borren blev att sminka sig lätt igen efteråt:P

Sen begav jag mig till Kalmar för att träffa arbetskompisarna, det va Eva, Angelica och Anastasia som jobbade så jag och Angelica lunchade ihop och snackade lite skit:) tyvärr så började inte Sofie stumpan förrän vid 15 och då va jag hemma här igen:( men vi ses på torsdag darling:)



Jag och Angelica:)




Nu har jag ont i huvudet:( och regnar hela tiden så blir soffan nu och vila.

Ni som är clubmedlemmar hos Lindex vissa av er har fått ut rabattkuponger nu och denna gången är det en stegrabatt så handlar du för 400 får du 100 kr rabatt och handlar du för 600 så får du 150 kr rabatt:) passa på att handla stickat hos oss för nu har det kommit in så mycket fina stickade kläder så man vill ha allt;) en hel sektion stickat i garderoben skulle inte vara fel nu när det är ruggit ute:)

älskling kommer hem om någon timme och drar nästan lika fort till träningen så är själv till ungefär halv 9 ikväll så blir vila, ta ett glas vin och laga mat:)

DAGENS OUTFIT


Stickad tunika 299:-



Scarfs 199:-

 


 

 

bläte 129:-

Leggings 249:-



detta är skitsnyggt ihop och verkligen inne i höst:) och allt är från Lindex:)
gå gärna in på Lindex hemsida och kolla, där kan du också kolla vad som är på väg:)


http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx




Kommentarer
Postat av: Sofie-stumpan

Ja, de va dålig stil alltså!;) men på torsdag ses vi å då jäklar:)

2010-09-17 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0