Inte min dag idag alltså mår skit:( ...

Inte min dag idag alltså mår skit:( Sitter just nu på stationen i Växjö, skulle slutat vid 18 men mår jätteilla så gick vid 17 för att hinna med det tidigare tåget som gick 17.45 men så kommer man hit och ser att det är försenat och har inga pengar till dricka för att få ner illamåendet så ringer Tim och ber han föra över lite annars vet jag inte hur det hade gått. Försökte trycka i mig en hamburgare men den kom upp lika fort:( och inte nog med det så är nu tåget inställt och nästa går vid 19.00:( det är bara hem och lägga sig så denna dan tar slut.


Kommentarer
Postat av: ANNA

Usch stackars :( Hoppas du mår bättre imorgon! Kram!

2010-09-22 @ 20:07:57
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0