lördag den 25:e september

God morgon people:) hoppas ni sovit gott, det har inte jag för vaknade vid halv 5 sen har jag varit vaken. Och varför detta då?? jo har en krasslig pojjkvän som vaknade då med och gick upp sur för han mår sämre så han inte kan vara med på hockeyn idag. Förstår honom men hälsan går först.

Vad händer idag?
För mig blir det Kalmar snart för att träffa Anja och hennes mamma för vi ska prova våra klänningar och se så det blir rätt längd på dom (man vill ju inte snubbla på bröllopet) sen får jag väl fixa en slips till Tim så han matchar mig och min klänning:) Det är bara 2 veckor kvar idag så hon är nog uppspelt idag:)

Sen direkt hem och åka igen med Hanna och lillkillen Albin för att kolla på hockey när männen våra spelar (eller ja nu är det bara hennes som kommer spela) men jag drar ändå för tycker det är kul och göra Hanna sällskap:) Får ha liverapportering till mannen här hemma;)

Sen blir det hem och se hur han mår och göra lite lördagsmat.

Ha en bra dag alla nu ska jag äta frukost sen dra.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0