onsdag

God morgon alla, börjar vänja mig vid att vara uppe vid denna tiden nu:) men sista dagen denna veckan för imorgon är det workshop i Nybro (min hemstad) och börjar inte förrän 10 så kan sova till 8:D såå skönt sen slutar vi vid 16 sen och då ska sötsofie och jag fika och skvallra lite äntligen:)

Idag är det ialla fall 9-18 som gäller och baby på tur:)

Usch idag är det kallt man får till och  med skrapa rutorna *brr* tycker inte om detta alltså, vinner jag pengar så köper jag ett sommarhus i thailand som jag kan fly till 4 månader om året:) *knäpper fingrarna* vinn pengar, vinn pengar. (kommer aldrig hända)

Känns som jag har en kilospåsar under ögonen idag, va skönt att lägga sig vid 22 igår och somnade rätt fort men behöver lite mer sömn men de får vänta tills ikväll, nu måste jag ut och skrapa rutorna:(

Ha en bra dag alla.

/Ida

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: härligt :D jo bra! vad gör dudå? kram

2010-09-22 @ 11:03:58
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0