sista dagen denna veckan

Jaha de va en kort vecka, men så är det när utbildningen började mitt i veckan. Har gått bra idag, har hängt hela strumpavdelningen nästan själv och hon va nöjd med mig så det går bra för mig än så länge;) Är astrött så äter sen sover jag säkert i soffan, så är inte så social idag.
Men i morgon är jag ledig men då ska man till tandläkaren:( laga hål fy fan hatar tandläkaren (tandläkarfobi) rös när jag fick smset om påminnelsen usch, så 10.40 tänk på mig då;)

Vilket äckligt väder det är ute och kallt så idag vid halv 9 i växjö i väntan på bussen så regnade det och blåste som fan rakt in i busskuren så kröp in i ett hörn med ansiktet inåt så man inte fick allt regn i ansiktet och i håret då hade jag verkligen haft en dålig dag om håret stod åt alla håll och inget smink kvar.

Och på vägen hem fick jag nästan en hjärtattack, fick ialla fall väldigt ont i örat och mådde illa efteråt. Mellan Lessebo och Emmaboda station så satt jag och lyssnade lite lugnt på musik och halvsov typ, då helt plötsligt kom en jättesmäll och såg då att fönstret vid mig (som jag nästan lutade huvudet mot) krossats för någon jävel stod och kastade något mot tåget så 2 hål uppe i hörnet syntes och hela fönstert knastrade så man trodde hela fönstret skulle åka bort.
Det va sån kraftig smäll så hela vagnen hörde, va helt chockad. Alla undrade hur det gick med mig men de va lugnt då iaf, som tur var så hade jag ena öronsnäckan till mobilen i det örat mot fönstret så smällen dämpades av det annars kanske jag hade fått skador i örat pga den kraftiga smällen. Mår fortfarande illa det är väl chocken, man är ju inte direkt beredd på att fönstret ska smälla på tåget just där jag sitter. Konduktören sa att det hände igår också på den sträckan och att det va 12 åriga pojkar som höll på, blir så jävla förbannad på snorungar som inte kan lägga av att förstöra för att vara tuffa *grr*

Nu måste jag äta något sen sova i soffan tills Tim kommer hem från träningen.

god natt

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0