sista september

God morgon alla, tidigt idag med:( men sista dagen denna veckan i alla fall:) Idag vaknade jag inte vid 4 men utan klockan 3!!! blir galen snart och i morgon blir det ingen vidare sovmorgon för ska iväg med familjen och vara i kalmar vid 10:(
Får nog skita i hockeyn idag fast det är en rolig match att se på men vill bara hem tror jag efter jobbet och vila, vi får se.

Vet inte vart jag fick all energi av igår när jag väl kommit hem jag började med maten direkt, tina köttfärs skära potatis, lök, morötter och paprika och koka ihop. Och medans det kokade så diskade jag upp och plockade undan ren disk, sen städade jag upp köksbordet och tv bordet sen hade jag tvätt i tvättmaskinen så hängde upp den. Sen tvättade jag rent micron som såg förjävlig ut och gjorde rent brödrosten sen kom Tim hem och maten var färdig:) Sen var jag helt slut.

Ska fortsätta hänga om lilla flick när jag kommer till jobbet, det kan man kalla svårt, det är nog det svåraste i hela butiken. Man måste tänka färgteman och att alla färger och material blandas på väggen och att allt passar ihop. Det brukar inte vara så jobbigt men lilla flick där är hur många olika färger och nyanser som helst och mönster, det tar tid!

Nu måste jag sminka mig.

ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0