Söndag

Då va det söndag igen och i morgon börjar allvaret på nytt, men först ska denna dagen gå och vad händer idag? Jo ska snart hem till mina föräldrar sen vidare på hockey idag igen så mycket farande.
Hoppas detta laget beter sig bättre ialla fall och inte ska bara gå in för att skada och så om det var deras tränare eller spelar som moonade mot glaset vid isen efteråt, sanslöst omoget!

Idag vaknade man vid halv 5 igen och Cookie skulle leka i sovrummet och med vad vet jag inte för lät lustigt så försökte få henne att sluta men gick ju inte så släppte ut henne ute, så blev hon insläppt efter 2 timmar då la hon sig och sov hos mig istället så då va det bra igen:)

Nu ska jag sminka mig lite och få Tim att göra sig i ordning. Är det bara jag som har en pojkvän som sölar så fort de är nått jag bestämt att vi ska göra? tar minst en timme för han att lyfta arslet från soffan och klä på sig så man blir galen, men nu jäklar ska han inte lyckas söla!:)

ha en bra dag.

/Ida

Kommentarer
Postat av: ANNA

Tobbe har också blivit sjuk så har inte kunnat sova mer än 4 timmar nu på två nätter för hans snorande :( Hoppas ni får en bra dag, saknar er!

2010-09-26 @ 12:15:31
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0