söndag

Jaha då har man jobbat hela helgen, äntligen va det över och så har man hunnit vara duktig också och powerwalkat både igår och idag efter jobbet en timme det ska jag försöka hålla uppe med varje dag tänkte jag:) Det är ju rätt skönt när man varit ute en sväng efter jobbet.

Imorgon är jag ledig så då får man se om det blir en timmes promenad eller längre:)

Jag hatar att prova jeans och ha det på mig just nu eftersom jag känner mig inte så fit än och inte så många som passar så blir mycket jeansleggings men nu så har mina favoriter börjat gå sönder så nu måste jag köpa mig ett par jeans.. usch men har hittat ett par som satt väldigt bra på jobbet och kunde gå ner en storlek jag inte kunnat ha på mer än ett år:D

Nu ska Tim och jag äta ha en fortsatt trevlig söndagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0