tisdag

Då va det tisdag, dagarna går rätt fort man hinner inte riktigt göra allt man ska:( Och idag vaknade jag vid 4 men inte av att Cookie lekte igen vet inte varför jag gör det men jobbigt är det:( nu ska jag snart dra till stationen måste köpa mig en banan eller nått så jag klarar mig under dagen efter lunch.

Tim är fortfarande snuvig och hostar så hoppas han inte får för sig att träna idag för då kommer han säkerligen inte spela på torsdag mot Kalmar. Jaha nu ska Cookie jävlas och leka bakom här och slå på tangentbordet, hon är galen så tar hon matpaus lite då och då (tjockis) hehe.

Jag hoppas mina stövlar kommer idag som jag köpt på tradera, dom är fina och vill ha dom nu:)

vad tycker ni??

Nä ta mina vitaminer sen dra.
ha en bra tisdag.

/Ida

Kommentarer
Postat av: ANNA

Skitsnygga! :D

2010-09-30 @ 07:54:07
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0