valdagen

God morgon alla, då va det dax för val då jag hoppas ni vet vad ni ska rösta på. Jag vet i alla fall och tycker det är det bästa. Tim och jag tar väl lite motion samtidigt när vi ska dit tar en powerwalk med pitstop vallokal:) Två flugor i en smäll:)

Sen i eftermiddag ska Tim och hans lag ha sin första träningsmatch och det så klart mot Kalmar;) Så det kan man ju inte missa så blir att dra till kalmar sen hehe se när bröderna slåss;)

Sen blir det lugnt lite middag och tv för i morgon drar utbildningen igång igen:)
Åh jag hoppas jag har råd så jag kan åka med Cattisgumman till Ullared nästa lördag, skulle behöva åka dit och köpa gardiner och lite sånt.

Rösta inte på vad som bara är bra för dig utan för hela Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0