välkommen september

Jaha då va det september och hösten närmar sig sakta men säkert (fy fan) hatar regn och rusk då vill jag bara till ett varmt land tills det är över. blir till att köpa koftor som man kan kura ihop i.

Nu vet jag vart jag hamnar på utbildning någonstans och det blir där jag trodde Samarkand i Växjö ska bli riktigt kul:)

Igår fixade jag och Anja med placeringskorten, dom blev så fina:) Jag är ingen talare men Anjas dag är min lag;) ska läsa en vers i kyrkan på bröllopet hehe så bara att börja öva:) det är ju som sagt snart oktober också.

Vid 13 idag ska jag till kalmar (igen på min lediga dag hehe) och luncha med Sofiestumpan och skvallra lite;)

Usch är rätt trött på all politiksnack kan vi inte bara få rösta nu så vi slipper tjafset. Är inte så politisk av sig men för mig är politik mest snack och lite verkstad tror inte det är bara jag som tycker.

Aja ska nog se ett avsnitt av sex and the city innan jag drar till kalmar city:)

ha en bra onsdag.



mitt favoritband KENT, bilden är tagen på deras konsert i Eskilstuna i somras hade det riktigt härligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0