25 årsfesten

Den va igår och hade jättekul och kul att många kunde komma:)
Min gulliga Cattis och hennes kille hade gjort 2 smörtgåstårtor tills igår och dom va riktigt goda, ni är så duktiga:)
Hade köpt en ny klänning från jobbet som är stylad av Rachel Zoe tog tyvärr inga bilder igår men såhär ser den ut.

Visst är den fin:)

 

Anna och jag började ju shota de grekiska spritsorterna som jag har innan fått av Anna hehe dom va inge goda och starka me men det gick:) Sen gjorde vi hotshots med Galiano, kaffe och grädde i shotglas dom är galet goda så blev några:)

Sen slutade det med att Anna, jag och Ted drog ut då de flesta ändå skulle åka hem och det va kul så igår blev mycket bra men det konstiga är att jag känner någon liten ångest för igår men vet inte varför då allt va bra men det gå väl över:)

Om två helger igen så är det fest igen då jag och Anja ska ha gemensam 25årsfest med vårt härliga gäng som firar midsommar pluss några till som också är länkade till gruppen då Anjas make;) är min syssling så har jag 2 sysslingar till som ska va med vi ha jättekul ihop så längtar tills dess. Då ska vi ha grillning på Ekö och bara ha det bra:)

 

Nä fortsätta ligga i soffan hehe har varit kanonväder idag så har suttit ute och solat lite idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0