8-18

Jaha då va man uppe igen, idag jobbar jag 8-18 för ska göra skyltfönstret i vår butik och tar tid då det är 5 dockor och en ställning som ska byggas ihop men kul är det:)

Tim har stängt av värmen här hemma och idag känns det för fryser som fan för verkar som det frysit på lite i natt och så mycket värme är det inte ute så det värmer hela lägenheten än men men bita ihop då antar jag.

Är jättetrött jag och klockan halv 7 går inte ihop alls det går inte och ska upp vid den tiden i morgon också för då jobbar jag 8-14.

planterade min rosbuskar igår medan jag gjorde maten hehe började bli mörkt då så tanten som gick förbi undrade nog vad jag höll på med hehe gräver ner en skatt;) Nä så hoppas dom blir fina till sommaren och att dom växer för har aldrig haft rosbuskar innan.

Här kommer lite vårbilder hemma här:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0