April april

Jaha första april då, vad ska ni hitta på för bus?? Själv är jag inte mycket för denna dag tycker det är lite smålöjligt, ska man inte skratta och ha kul varje dag det är ju mer att man får ångest denna dag då man hoppas slippa få skämt på sig.

Men tidningen ska ju alltid köra något skämt så får läsa tidningen och se vad det blir för lamt skämt denna gång.

Ska iväg och träna snart i alla fall för måste få igång kroppen igen det är det värsta med att va ledig länge för man åker inte till gymmet då utan får försöka träna hemma och då har man alltid något annat att göra jämt städa och plocka, det tar aldrig slut.

Funderade på det igår jag har handlat de kläder jag får handla denna månaden (ska lämna tillbaka en klänning från h&m) och då har jag handlat kläder för 500:- rätt sjukt Tim köpte ett par chinos för 499:- alltså ett klädesplagg medan jag har köpt för den summan nu och fått 4 plagg plus en ring:) Jag gillar att fynda för då behöver jag inte känna att pengarna bara rullar iväg utan jag köper det jag skulle behöva på en gång hos oss på Lindex så har jag gjort mitt.

Så fynda hos oss nu för vår rea har börjat och mycket fina saker faktiskt på rean, mycket blusar och toppar och när det är lite kyligt lite koftor.

Nä göra mig iordning för gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0