checklistan

Jaha vad står på checklistan idag tro, jo dammsuga, damma, plocka i ordning och tvätta fönstrerna så idag är det fullt upp må jag säga;) Inte det roligaste men man känner sig väldigt nöjd efteråt och för hoppningsvis kommer det kunna hålla sig fint tills på fredag, ellerhur TIM!!;) hehe

Känns som jag skulle ta och köra till jysk eller öb för att köpa förvaringslådor och sånt så man kan få i ordning riktigt här nån jäkla gång så man kan ha strykbräda och dammsugare i ett skåp istället för här utanför.

I morgon blir det bakning och påhälsning av Sofie:) Så hon blir provsmakaren om det duger;) hehe

Sen  på torsdag ska jag förbereda tårtan så jag vet att den blir bra annars får jag panik, har ju fått mina saker jag beställde på kakburken.se så borde gå vägen denna gången:) Vet bara inte vilken fyllning jag ska ha i den.

Fikade med Hanna och Jocke igår medan pyret låg i vagnen och sov ute, det va så himla härligt väder igår och varmt så man bara njöt igår:) Fåt hoppas molnen försvinner idag med så det blir så igen så det blir skönt att tvätta fönstrerna också:)

Här kommer dagens städarlåt man studsar till:)

Väldigt speciell video men väldigt bra gjord också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0