fönster

Jaha god morgon då, ska iväg snart till Giraffenbutiken och göra skyltfönstret idag:) Ska nog gå bra.
Sen efter det så ska jag och Anja på ett easyline pass på Nordic så jag gör lite annat än vikter hela tiden som Calle sa att jag skulle göra:)

Är jättetrött vet inte varför min kropp inte vänjer sig vid att gå upp halv 8 när jag ändå gjort det nu i 3 dagar, i morgon blir det ännu tidigare för då börjar jag vid 8 och på onsdag också för ska göra skyltfönstret i min butik också:)

Usch det regnar men bättre det än snöar ialla fall:)

Måste lägga en beställning på sugarpaste och tillbehör ikväll för nästa vecka ska jag göra den:) bara 1½ vecka kvar tills jag blir äldre sen slutar jag åldras så ni vet;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0