italiensk familjemiddag

Det kan man tro att vi ska ha när man ser vår lasagne som ska in i ugnen hehe den blev väldigt stor men då har vi matlådor också bra:) Ted får en potion i morgon på jobbet också så är fler nöjda:)

Slutade vid 2 idag vilket va skönt för vet inte senast jag slutade innan 4 faktiskt så träffade mamma och syster på modehuset och hittade den jackan jag letat efter på H&M så fick den av mamma i för tidig födelsedagspresent:)

I morgon jobbar man 8-19 igen, skulle jobbat 14-19 men behöver röjja på lagret som är proppfullt så kommer stå där några timmar.
Mår lite halvtaskigt nu vet inte om det beror på de tabletter jag börjat ta för att få ut mer av träningen från gymgrossisten Lose it workout och när jag inte tränar så tar jag en 6 timmar efter frukost då jag tar den första så tar 2 per dag.
Mått bra hela dan men någon timme efter jag tog den andra tabletten så mår jag lite illa och lustig i huvudet igen som igår fast då framkallades det nog mest av stressen. Men ska ta dom i morgon också och se hur jag mår efter det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0