Måndag

Jaha då va det måndag igen då lika seg som varje måndag. Ska iväg och träna vid 12 sen börjar jag jobba vid 15, tränade igår också så körde slut på mig själv eftersom jag inte tränat riktigt på en vecka så måste komma igen med det nu.
Tim jobbar i Västervik i 3 dagar nu så då har man inget speciellt att komma hem till så kanske tränar i morgon efter jobbet också men jobbar 9-19 så får se hur det blir med det.

Hade i alla fall ett bra kalas i fredags allt blev lyckat:) Fick presentkort på Ikea så har 2000 kr där så snart får vi kolla på det vi ska ha:) Sen fick jag 1000kr i lösa pengar och dom ska gå till ett par nya löparskor för måste ha speciella då mina fötter är rätt breda och trampar inåt när jag kliver fram.

Sen fick jag ju smycket av Tim:) och 6 st margaritaglas så kommer bli välanvända till sommaren;) Flera fina blommor och ett hemmagjort syskrin av mamma så jag har koll på mina sysaker;)

I lördags så hälsade vi på farmor på sjukhuset och hon fick lite tårta av mig, jag önskar verkligen hon blir bättre snart <3

Igår jobbade jag så då gick hela dagen och så va det såklart jättefint väder men hann komma ut innan solen gick ner i alla fall:)

Idag är det också jättefint väder så sätta sig i solen nu innan man ska iväg och träna kanske.
Kanske man ska göra sig spagetti och köttfärssås ikväll hehe man får passa på när Tim inte är hemma då han inte äter det så sån enkel och god maträtt får jag aldrig här hemma:( Men ikväll kanske:)

Här kommer lite bilder från i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0