projekt kalasförberedelser inleder

jaha då va det måndag och måste börja städa men är alltid segstartad på måndagar så fokuserar på disken och tvätten idag lite lagom start tycker jag:)

Får skriva en checklista på allt jag måste göra annars står jag på torsdag kväll och kommer på allt och då är det kris;)

I morgon måste jag handla och baka lite kakor och hörde Sofie att du gärna kommer och provsmakar;) Så är du ledig eller nått i veckan så vet du att det bara är att kika in;)

Inge fint väder idag inte skulle visst regna idag och till och med onsdag så det är ju inte bra ska ju tvätta fönstrerna och göra fint här utanför. Får bli torsdag då.
Måste borsta lille cookie då hon fäller vinterpäls som en liten boll så flyger hår överallt så tvinga ut henne och bli borstad sen:)

Köpte ett par fina och sköna skor i fredags på skopunkten svarta i fejkläder och blommigt innefoder med snörning för 249:. fanns i vitt med så ska nog ha dom också sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0