skitväder

Inte alls kul väder ut regnar och är mörkt:( jobbar 8-14 idag om jag nu hinner färdigt det jag ska annars blir det längre. Sen måste jag iväg och träna köra ett benpass idag tror jag.

Usch ibland blir man arg på sig själv att man sätter sån press på sig själv så man mår skit, hade sagt en tid då jag skulle varit färdig med fönstret vilket jag skulle blivit utan problem om jag fick fokusera på det men fick ju springa lite överallt och hjälpa till så blev färdig vid 6 med fönstret efter väldigt mycket stressande och springande så slutade med att jag fick ta en paus för va svimmfärdig så fick sätta mig ner.
Mådde riktigt illa hela kvällen och kände av det nu när jag vaknade med.

Får inte stressa upp mig så jag hade hela dan på mig men säger jag en tid vill jag hålla den så mitt eget fel att jag stressade så.

Får se om mamma och syster är på stan idag eller inte och göra dom sällskap i jakt efter vårjacka. Jag hittar ingen jag fastnat för för vanliga halvlånga trenchcoats är inte riktigt min stil vill ha lite kortare. Såg en som en tjej höll i på H&M i måndags en ljusgrå men letade och letade men hittade bara en svart sån:( typiskt.

Det va ju så jäkla skönt väder i måndags när jag gick ut i bilen va det soligt och nästan 18 plusgrader:)

I helgen ska det bli fint och söndag är jag ledig:)

Beställde lite grejer till min tårta igår på kakburken.se så nu hoppas jag att jag inte glömt något för den kanske inte kommer förrän om en vecka och ska ha den klar tills på fredag nästa vecka. Håller tummarna.

Nähä dax att bege sig till jobbet, det är jag och Sofiestumpan på morgonen så är kul:)

en som gillar solen och bara vräker sig på marken och rullar runt:)




Kommentarer
Postat av: ANNA

Du MÅSTE vara rädd om dig! <3

2011-04-06 @ 12:37:22
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0