Söndag

Jaha då va det söndag igen och är trött idag, det skulle vara soligt och molnfritt idag men inte massa moln men solen har lyst lite då och då så då gick vi en runda till stan köpte fika och gick till svärföräldrarna och fikade så har varit en lugn och skön dag:)

Igår jobbade jag 9-16 och efter det så hämtade jag upp Tim som tog tåget in till Kalmar så åkte vi till BB och träffade Hanna och Jocke och söta pyret:)

Nu är dom hemma så är skönt att allt gått bra:)

Sen på kvällen va jag hos Linnea och vi satt och pratade och drack vin och helt plötsligt va klockan 01.00 herregud va tiden gick fort den kvällen. Men vi hade riktigt trevligt:) Det va länge sen så vi hade massa att prata om:)

Nu är jag ledig en hel vecka så skönt:) men hela veckan går till att förbereda för mitt kalas på fredag så städa och baka hela veckan så ni vet vart ni har mig så bara kom och hälsa på om ni har lust:)

Nu till soffan och mysa med älskling igen<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kan komma och provsmaka allt, de är jag bra på;)

2011-04-10 @ 20:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0