tårtadax

Då va det dax att börja göra tårtan ska bli spännande om jag lyckas bättre denna gången, men har köpt hem mer verktyg denna gången så det ska fasen gå bra och köpt sugarpaste så jag vet att den är riktig:)

Igår blev det kaffekakor gjorda hos mamma min favorit:) Sen bestämde vi oss för att åka in till sjukhuset och hälsa på farmor som fick åka in dit akut i förrgår:( Det va skönt att se henne och hon verkade väldigt pigg:)

Pga det så blev det inget besök av Sofie:( Men vi får ta det en annan dag jag har inte så många lediga dagar kvar:(

Måste åka och handla maten tills i morgon också så det me är färdigt eller så gör jag det i morgon kanskefår se.

Nä piggna till lite så jag kan börja med tårtan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0