Hej på er igen!!

Nu är jag äntligen tillbaka och redo för nya äventyr:)

Varför jag inte skrivit på ett bra tag är så mycket som att min farmor dog så jag tappade lusten för precis allt, då hon betydde väldigt mycket för mig. Hon var som en extra mamma åt mig och min syster då hon bodde i huset bredvid oss hela vår uppväxt och tog hand om oss när vi kom hem från skolan när mamma och pappa jobbade.

Det tog väldigt hårt på mig så därför orkade jag inte bry mig om detta men nu känner jag att jag ville börja igen då jag är en människa som tycker om och behöver skriva av mig ibland.

För att sammanfatta vad som hänt i mitt liv den här tiden så kommer en bildbomb senare.

Men om vi ska hålla oss i nutid så vad händer idag när det är lite halvtaskigt väder på min semester så ska jag dra in till Kalmar med Linnea och träffa Sofiegumman så får vi se vad vi hittar på.

Tim åkte precis iväg med Pierre Svanström för att fiska i sjön hemma i mina hemtrakter där jag fångade en 5 kg gädda i lördags då vi fiskade kräftor:) Första fångsten någonsin med kastspö så är stolt hehe och på första kastet också hehe mer tur kan man nog inte ha;)

Något som mer är pågång är hårdträning inför tjejmilen som jag, Linnea och Tina från jobbet ska springa den 3 september vilket ska bli riktigt kul men man börjar få ångest då man inte är så tränad man borde vara just nu men nu jäklar är semestern slut på träningen i alla fall. I måndags sprang jag i svartbäcksmåla 3 km då det är väldigt backigt och är inte van vid det så ska köra där 2-3 gånger i veckan nu för att få upp flåset rejält. Och igår körde jag konditionsboxning och fettförbränningsträning med vikter så va helt slut. Idag blir det nog löparrunda igen.

Har en smått skadad axel som gör mig arg då den värker så fort jag höjjer armen, troligtvis så är det sen jag sprang i en sån där boll på vatten (kommer mer om det sen) vilket är 1 ½ vecka sen så muskelfästet fick väl sig en rejäl smäll så stryketräningen med hantllar är inte alls skönt men måste göras så bara att bita ihop.

Nähä kan skriva hur mycket som helst till men återkommer med bilder istället som säger mer;)
Hoppas någon anhängare är glad att jag börjat igen för att för mig känns det skönt att få skriva igen:)

Ha det guld <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0