Lördag 13/8

Jaha då är det lördag så vad händer? Jo har varit i Svartbäcksmåla och sprungit 5 kilometerslingan gick rätt okey men pausade  20 sek 3 gånger men allt gick på 32 minuter så rätt nöjd då det va väldigt länge sen jag sprang det men nu är det minst 5 km som gäller för att få upp det sista:) Det är exakt 3 veckor kvar till jag står på startlinjen i sthlm på tjejmilen:)

Nu blir det surdegsbaguette med lufttorkad skinka från kallskänken här i Nybro *mumma*:)

 

Vid 5 blir det att dra sig till Tims föräldrar då hans mamma fyller år i morgon så kalas ikväll så ska bli trevligt, längtar till ett glas vin då jag hållt mig från alkohol helt denna veckan eftersom jag satsat på träningen, måste springa i morgon också och då har jag kört 5 dagars träning denna veckan så känns bra:)

 

Det är ju stadsfesten i Kalmar hela helgen men tycker det inte är något att ha så håller mig därifrån och har trevligt istället men folk runt mig:)

Ha en superbra lördag alla.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0