snart bara 3 dagar semester kvar:(

Ja det är så pass lite tid kvar på semestern så vad ska man hitta på de sista dagarna?? några förslag??
Tar ett glas vin nu efter en dag som duktig då jag tränat, bakat och tvättat här hemma och har nu maten igång, hållt mig från vin under veckorna då jag tänker på min träning men nu är det behövligt känner jag så skiter i kalorierna nu det roliga är att det sägs att rödvin är nyttigare än vitt jo det är bättre för hjärtat kanske men kalorimässigt värre så tar vitt ikväll;)

Blev hallongrottor och kokostoppar bakat idag men topparna blev såklart misslyckade men goda ändå;)

Saknar mig närmsta vän Anna hade önskat massa att hon va här de sista dagarna då jag vet att vi hade haft riktigt kul och röjt som inga andra ihop;)
<3

öppen för förslag på vad som kan göras och med vem de sista 3 dagarna på semestern så bara att höra av er;)

Nu ska jag njuta av mitt vin:)

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: ANNA

Åh, min fina tjej, jag saknar dig så mycket! <3

2011-08-19 @ 09:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0