Träning

Jaha då va tredje passet denna veckan avklarat, det blev intervall löpning i uppförsbacke på löpbandet och lite benstryketräning. Allt för att motivera min andra hälft som har skadat knät och gått med en ställning runt benet hela sommaren och varit sjukskriven:(

Allt handlar nu om att han ska träna upp det då ledbandet kanske är av och förvärrat sin gamla korsbandsskada så bara för att han skulle komma till gymmet så offrade jag mig och hängde med och tränade jag också:) Ger allt mitt stöd jag kan så han håller motivationen uppe då han va hos läkaren igår och fick inte så positivt besked han hoppades på så då klart tappar man motivationen men som sagt vad ska man göra det är bara att träna på och hoppas att det blir bättre fortare så han kan börja jobba.

Hade en väldigt rolig dag med Linnea och Sofie i alla fall en god lunch och lite minigolf på det, riktigt härlig dag förutom att det blåste så gud förbannat så man fick jaga efter bollen lite extra mycket hehe.

I morgon är det Rix fm festival och stadsfesten börjar men först ska familjen åka över till Öland och kika in på örtagården en sväng så hoppas på uppehållsväder:)

Just det och så har jag tagit kontakt med en tatuerare som jag ska boka tid hos när jag ritat klart på den jag vill ha, den ska ju vara sån jag kan vara stolt över hela livet trots allt hittade en mall men ska göra om ramen runt texten men så har jag nått att gå efter:)

"Efter regn kommer solsken"

Ska ha den på underarmen tänkte jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0