Härliga jul:)

Ja nu va det juldagen och precis kommit hem, rätt skönt det med men julen går så fort och i morgon jobbar man igen då rean börjar.

Gillar julen så ibland önskar man att man fick ledigt helt till nyår så man hinner njuta lite:)

Igår va det mycket farande först vid 8 på morgonen va det julfrukost hos tims föräldrar sen vidare till mina föräldrar på skinkmacka vid 12 och sen tillbaka till tims på julmat, Kalle anka och tomten:) sen åkte jag hem till min familj och åt och delade ut julklappar och myste:)

Åkte hem till Tim och hans föräldrar idag igen vid lunch och åt rester och nu är man hemma hos min kisse som är väldigt kelen:)

Nu är tims vän Jonte på besök så såklart kommer xboxet igång med NHL;) jag sitter bredvid och dricker vin men en myskatt i knät:)

I morgon börjar då mellandagsrean så ingen utgång ikväll, har kommit ifrån juldagsutgången pga mitt jobb sen så är det så sjukt mycket folk ute så har du inte bokat bord eller skriven på nån lista så får man stå så länge i kö och trängas så man tappar lusten.

Sen efter jobbet i morgon blir det kalas då min höggravida syster fyller år:) på bilden nedan plus tomten kommer på besök:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0