avloppsrensning

Gick upp faktiskt innan halv 10 idag:) Det va visst dax för mig att rensa kröken idag hehe va typ helt stopp i handfatet och va min uppgift att göra enligt Tim (känsliga typen hehe) så det är det första jag har gjort idag, det tog 10 minuter sen va det rent och fint igen:) Nästa gång är det din tur Tim;) Du får väl ha toalocket uppe ifall du ska spy;) hehe

Ja vädret är ju ingen skillnad på idag heller:( snö och minutgrader:(

Ska åka in och träna sen men först frukost.

Jobbar 15-19 idag också.

Och fick semester dom dagar jag behövde så Anna jag kommer till dig den 11 mars:D äntligen!!

Kommentarer
Postat av: ANNA

Duktigt av dig! :)



Åh jag längtar så mycket!

2011-02-23 @ 09:56:20
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0