Besviken

Idag är det tisdag och är ledig idag också, snöar som fan ute inte alls kul:(

Dagen började med ett samtal om ett jobb jag sökt och det samtalet va inte positivt så väldigt surt. Vill ju börja jobba med det jag utbildat mig till måste få chansen nån gång men inte denna gången då:(

Igår hade vi det i alla fall mysigt, maten blev jättegod och till efterrätt hade jag köpt en liten tårta som jag inte kunde motstå när jag såg den:) Fanns på kvantum ute vid bageriet och dom hade flera olika sorter så va svårt att välja men tog denna eftersom de andra va marsipan runt som Tim inte är så glad i.

Visst är den lite rolig hehe fanns många olika bilder och texter:)

 

Sen fick jag när Tim kom hem en bukett med rosor så det va gulligt av honom:)

 

Så fin:)

Hela min familj och farmor kommer vid 2 och ska fika hos mig så ska städa det sista innan dess, är inte på så bra humör just nu så lika bra att låta bli och skriva här.

Ska iväg till Kalmar vid 4 och träna sen vid halv 7 ska Anja och jag på ett Zumba pass på Nordic, Anja har nämligen börjat där också:) Så kände att jag måste köra ett gympass innan så man känner att man fått igång kroppen riktigt:)

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0