Blir förbannad

Cookie (min katt) va ute och helt plötsligt så hör jag en hund skälla och cookie flyger på dörren för att få mig att öppna och slänger sig på handtaget allt för att komma in. Så jag springer och öppnar då kommer hon flygande och en hund efter!!

Då är det en här som går med sin jävla golden retriver lös och den lyder inte honom för fem öre hur mycket han är skriker på den så den står och trycker in huvudet genom min dörr för att nå cookie.. blir så jävla förbannad, han måste koppla hundfan om den inte kan lyda, det är inte första gången den skiter i sin husse för när jag skulle till bilen en dag så kom dom och då följder hunden med mig till bilen istället och sket totalt i vad han sa. Och inte bad han om ursäkt varken då eller nu för att hunden kommer nära, tänk om det hade varit någon som va väldigt hundrädd och så kommer den mot en??!!

Jag hatar inte hundar (älskar hundar), men blir så arg på människor som inte har pli på dom.. Ska du ha en hund så ska du träna den så den lyder dig hela tiden.

Vad hade hänt om inte jag hade öppnat?? Cookie ligger nu nertryckt under sängen med en stor boll till svans och vägrar komma ut och man ser hur fort hon andas...

Jag är väldigt rädd om Cookie och bara se hennes livrädda ögon och hur hon kippar efter andan får mig att både bli arg på gubben och ledsen för är jobbigt att se henne sån:(



Hon kanske inte vill gå ut på ett tag nu bara för det:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0