dax för fredag

Då va det fredag igen, veckorna går så fort och ska jobba hela helgen så kan gå fort då med;)
Tim kom hem vid 12 igår så man tog sovmorgon idag fast det fick ju inte Tim så stackarn är på jobbet sen är det träning igen så ska nog också dra och träna efter jobbet idag. Jobbar 12-18 så det går ju då och är nog inte så många som tränar då för alla muskelnissar förbereder kvällens fylla typ hehe:)

Är riktigt trött fan blir galen det försvinner aldrig jag har legat och halvsovit till halv 10 och ändå är mina ögon jättetrötta, får ta en sån där tablett jag köpte och hoppas jag blir något piggare snart.

Och så kommer det ner såna där äckliga stora snöflingor idag igen va fan bort det är plusgrader så då ska snön försvinna inte komma tillbaka:( Inte konstigt man är trött för vintern försvinner ju aldrig. Behöver sol så jag blir glad och pigg.

 

Helst skulle jag bara dra iväg till solen nu för har ju råd men måste spara lite mer så man har mer pengar kvar när man kommer hem också. Men längtar så otroligt mycket till den dagen jag sitter på planet ner till värmen, ni fattar inte hur mycket jag längtar till den dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0